4 Ağustos 2008 Pazartesi

Bilin bakalım neredeydim?! :)

Fotoğraflara bakın ve geçen hafta neredeydim bilin bakalıımm?!!


































































Haaayııırrrr, bilemediniiiz!!! İtalya'da değildim, Slovenya'daydım!

Ama İtalyanca konuştum, İtalyan yemeği yedim, İtalyanca radyo dinledim, İtalyanca kitaplar aldım... Yani Slovenya'ya gidip gayet İtalya'daymışım gibi yaptım! :))) Ve fotoğraflardan da gördüğünüz gibi, hiç zor olmadı!

Kocam benim yüzümden her tatilde İtalya'ya gitmekten bıktığı için (haklı olarak), bir süre İtalya'nın komşu ülkelerinde dolaşıp, kenarından köşesinden havasını koklayarak idare etmem gerekecek sanırım! ;-) Yakında yeniden vize çıkar diye umut ediyorum.

Bu arada, bu tatilin ardından ben geçen hafta tekrar işe başladım, 6 yıl aradan sonra...!!!

:-0

Evet, size iyi tatiller!


*****************


Indovinate dove ero!? :)

Guardate le foto e indovinate dove ero la settimana scorsa?!!



































Nooo, avete sbagliato!!! Non ero in Italia, ero in Slovenia!

Ma ho parlato italiano, ho ascoltato la radio italiana, ho mangiato nei ristoranti italiani, ho comprato dei libri italiani... Cioe' sono stata in Slovenia, facendo finta di essere in Italia! :)) E non ho fatto fatica di farlo, come si puo vedere nelle foto!

Perche mio marito e' (normalmente) stufo di andare in Italia per ogni vacanza, per adesso devo limitarmi ai paesi confinanti! ;) Spero che esce il visto per l'Italia di nuovo, presto.

A proposito, dopo questo viaggio, la settimana scorsa ho cominciato a lavorare di nuovo, dopo 6 anni!!!

:-0

Allora, buon viaggio a voi!

1 yorum:

pelin dedi ki...

Umaycım,
Sıklıkla yorum yazamasam da seni sürekli takip ediyorum.Yazıların gerçekten çok keyifli.İtalya'ya hiç gitmedim ama seni okudukça İtalya'ya gitmek istiyorum.Eh, sayende bir İtalya gezisi farz oldu artık:)
Sevgiler.